مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 09:052021-02-02حوادث

کشف 100 تن آرد در استان اردبیل 


در شهرهای مختلف استان اردبیل و در یک ماه اخیر بیش از 100 تن آرد قاچاق کشف و ضبط شده است.

- ایسنا/اردبیل دادستان اردبیل گفت: در شهرهای مختلف استان اردبیل و در یک ماه اخیر بیش از 100 تن آرد قاچاق کشف و ضبط شده است.

طباطبایی در جلسه شورای آرد و نان استان اردبیل اظهار کرد: در روزهای گذشته و در دو شهرستان بیله سوار و مشگین شهر شاهد شناسایی و دستگیری عوامل قاچاق 54 تن آرد در این مناطق بودیم که با تشکیل پرونده قضایی تحویل مقامات ذیصلاح در استان شده است.

وی تصریح کرد: با رصد اداره کل اطلاعات و همچنین مجموعه قضایی استان تمامی فعالیت های نانوایان به ویژه افراد دلال در شبکه توزیع آرد مورد رصد و پایش قرار می گیرد تا عناصر دخیل در فروش آرد به صورت آزاد مورد تعقیب قضایی و انتظامی قرار گیرند.

دادستان اردبیل گفت: در یک ماه اخیر با مراقبت هایی که از سوی مراجع نظارتی انجام شده، بیش از 100 تن آرد دولتی که باید در نانوایی ها به صورت نان پخت و در اختیار مردم قرار می گرفت، در شبکه ناسالم به فروش رسیده و قطعا با عوامل و عناصر آن برخورد می شود.

طباطبایی افزود: به هیچ وجه نانوایی ها حق فروش آرد در خارج از شبکه توزیع و پخت را ندارند و جلوی هرگونه فروش و صادرات آرد به صورت غیرمجاز گرفته شده و در قالب پرونده کیفری تحویل مقامات قضایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 100 تن آرد در استان اردبیل 

کشف 100 تن آرد در استان اردبیل